Публікація:
Використання нейромереж для створення текстів, зображень і відео в рекламі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Modern digital advertising actively utilizes artificial intelligence (AI) to automate content creation. Manually generating texts, images and videos is a labor-intensive process that requires significant resources. The use of neural networks allows for the automation of this process, significantly reducing content development time and enhancing its personalization. The application of these technologies enables the automation of advertising material testing, content adaptation to the target audience, and consistency in style. Research shows that neural networks are a promising tool for marketers, advertising agencies, and digital specialists.

Опис

Ключові слова

створення текстів, відео в рекламі

Цитування

Ольховик О. І. Використання нейромереж для створення текстів, зображень і відео в рекламі / О. І. Ольховик, О. В. Вовк // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіжн. форуму, 16–18 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6. – С. 596–597.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються