Публікація:
Засоби віртуальної реальності у комп’ютерній грі

dc.contributor.authorКузьменко, П. М.
dc.date.accessioned2025-05-02T11:36:10Z
dc.date.available2025-05-02T11:36:10Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe work explores the utilization of virtual reality tools in a computer game made with Unity engine, including but not limited to built-in XR Interaction Toolkit, Oculus XR Plugin, OpenXR Plugin, AI navigation, Input System, Shader Graph and Universal Render Pipeline packages; and C# programming language where player can handle different weapons and test them in various scenarios such as shooting range. Game features projectile ballistics, realistic optical scopes, FPV drone control and, possibly in the future, AI based on Goal-Oriented Action Planning (GOAP) algorithm.
dc.identifier.citationКузьменко П. М. Засоби віртуальної реальності у комп’ютерній грі / П. М. Кузьменко ; наук. керівник д. т. н., проф. В. О. Гороховатський // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 7 – С. 70-72.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30988
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectвіртуальна реальність
dc.subjectкомп'ютерна гра
dc.titleЗасоби віртуальної реальності у комп’ютерній грі
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T7_ITM_70-72.pdf
Розмір:
453.11 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: