Публікація: Засоби віртуальної реальності у комп’ютерній грі
| dc.contributor.author | Кузьменко, П. М. | |
| dc.date.accessioned | 2025-05-02T11:36:10Z | |
| dc.date.available | 2025-05-02T11:36:10Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | The work explores the utilization of virtual reality tools in a computer game made with Unity engine, including but not limited to built-in XR Interaction Toolkit, Oculus XR Plugin, OpenXR Plugin, AI navigation, Input System, Shader Graph and Universal Render Pipeline packages; and C# programming language where player can handle different weapons and test them in various scenarios such as shooting range. Game features projectile ballistics, realistic optical scopes, FPV drone control and, possibly in the future, AI based on Goal-Oriented Action Planning (GOAP) algorithm. | |
| dc.identifier.citation | Кузьменко П. М. Засоби віртуальної реальності у комп’ютерній грі / П. М. Кузьменко ; наук. керівник д. т. н., проф. В. О. Гороховатський // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 7 – С. 70-72. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30988 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ХНУРЕ | |
| dc.subject | віртуальна реальність | |
| dc.subject | комп'ютерна гра | |
| dc.title | Засоби віртуальної реальності у комп’ютерній грі | |
| dc.type | Thesis | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T7_ITM_70-72.pdf
- Розмір:
- 453.11 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: