Публікація: Підходи до оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві
Завантаження...
Дата
2021
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Сучасні умови господарювання характеризуються поширенням рекламної діяльності підприємств, для яких вона стає одним з пріоритетних напрямів стратегічного розвитку. Основним завданням такого виду діяльності є розповсюдження інформації у будь-якій формі з метою підтримки свідомості споживачів реклами
Опис
Ключові слова
умови господарювання, рекламна діяльність підприємств
Бібліографічний опис
Степанова О. В. Підходи до оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві / О. В. Степанова, Д. С. Книшов // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 2 листопада 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – С. 180–182.