Публікація:
Підходи до оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Сучасні умови господарювання характеризуються поширенням рекламної діяльності підприємств, для яких вона стає одним з пріоритетних напрямів стратегічного розвитку. Основним завданням такого виду діяльності є розповсюдження інформації у будь-якій формі з метою підтримки свідомості споживачів реклами

Опис

Ключові слова

умови господарювання, рекламна діяльність підприємств

Цитування

Степанова О. В. Підходи до оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві / О. В. Степанова, Д. С. Книшов // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 2 листопада 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – С. 180–182.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються