Публікація:
Підходи до оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Сучасні умови господарювання характеризуються поширенням рекламної діяльності підприємств, для яких вона стає одним з пріоритетних напрямів стратегічного розвитку. Основним завданням такого виду діяльності є розповсюдження інформації у будь-якій формі з метою підтримки свідомості споживачів реклами

Опис

Ключові слова

умови господарювання, рекламна діяльність підприємств

Бібліографічний опис

Степанова О. В. Підходи до оцінки ефективності рекламних заходів на підприємстві / О. В. Степанова, Д. С. Книшов // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 2 листопада 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – С. 180–182.

DOI