Публікація:
Дослідження створення дизайн-системи для цілісної візуальної ідентифікації бренду

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою дослідження є вивчення впливу дизайн-системи на візуальну ідентифікацію бренду, яка забезпечує його цілісність, впізнаваність та унікальність. На основі проведеного дослідження розроблено та впроваджено дизайн систему для вищого навчального закладу України. У кваліфікаційній роботі здійснено аналітичний огляд літератури за тематикою дослідження; проведено аналіз конкурентів в сфері освітніх закладів; розібрано технологічний процес та підходи до створення фірмового стилю; зміст експерименту; вибір критеріїв та розрахунок експертних оцінок; аналіз результатів експериментального дослідження; рекомендації по розробці та впровадженню фірмового стилю. Проведено економічне обґрунтування доцільності проведення даної науково-дослідної роботи та визначено економічну ефективність.

Опис

Ключові слова

візуальна ідентифікація бренду, інструмент брендингу, створення бренду, аналіз успішних кейсів

Цитування

Косюк І. М. Дослідження створення дизайн-системи для цілісної візуальної ідентифікації бренду : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / І. М. Косюк ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 73 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються