Публікація:
Цифровий маркетинг закладу вищої світи

dc.contributor.authorЛисиця, В. В.
dc.contributor.authorКонопля, А. І.
dc.date.accessioned2024-05-27T15:44:33Z
dc.date.available2024-05-27T15:44:33Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractЦифровий маркетинг (англ. digital marketing) – загальний термін, який використовують для позначення таргетингового й інтерактивного маркетингу товарів і послуг, що використовує цифрові технології та канали для залучення потенційних клієнтів і утримання їх як споживачів. Головними завданнями цифрового маркетингу є просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних методик.
dc.identifier.citationЛисиця В. В. Цифровий маркетинг закладу вищої світи / В. В. Лисиця, А. І. Конопля // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 293-295.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26707
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectосвіта
dc.subjectцифровий маркетинг
dc.titleЦифровий маркетинг закладу вищої світи
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-1-293-295.pdf
Розмір:
1004.82 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: