Публікація:
Комплексна модель побудови персонального бренду HR директора компанії у сучасному цифровому середовищі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТНУ імені В. І. Вернадського

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Стаття присвячена комплексному дослідженню сучасної цілісної моделі побудови персонального бренду HR директора компанії в інтернет-просторі. Для дослідження сутності та структури розглядуваної моделі використано такі методи, як спостереження, аналіз, синтез, рецепція, узагальнення, опис, а також системний підхід. Зазначається, що на сьогоднішній день лише незначна частка HR директорів компанії використовує належним чином усі можливості процесу побудови персонального бренду. Наслідком цього є те, що створені такими особами персональні бренди не мають бажаної популярності, а самі HR директори компанії досить часто втрачають в цьому процесі власний професійний авторитет, ділову репутацію, імідж. Натомість ефективний та оптимальний процес побудови персонального бренду HR директора компанії в інтернет-просторі залежить від того, чи здійснюється комплекс дій зі створення бренду у відповідності до відповідної цілісної моделі побудови бренду. Така модель наразі складається з наступних ключових етапів: етап суб’єктного аналізу (самоаналіз; аналіз конкурентів; аналіз цільової аудиторії); етап формування концепції персонального бренду; етап розробки стратегії побудови персонального бренду; етап створення моделі критеріїв, за якими оцінюється успішність реалізації бренд-стратегії; етап просування в інтернет-просторі HR директора компанії, який створює персональний бренд. Автором детально розкриваються особливості кожного з етапів процесу побудови персонального бренду HR директора компанії. Обґрунтовується, що важливе місце в процесі побудови персонального бренду HR директора компанії займають інструменти онлайн-комунікації, під якими розуміються цифрові засоби накопичення, транслювання та споживання інформації, спілкування та іншої взаємодії HR директора компанії з аудиторією (також аудиторії між собою) шляхом використання пристроїв, підключених до мережі Інтернет, як до особливого каналу комунікації. Результати дослідження мають практичне значення, адже представлене дослідження може стати при нагоді HR директорам компанії, а також іншим медійним особам, які бажають побудувати свій персональний бренд. The article is devoted to a comprehensive study of a modern holistic model of building a personal brand of the company’s HR director in the Internet space. To study the essence and structure of the model under consideration, research methods such as observation, analysis, synthesis, reception, generalization, description, as well as a systematic approach were use. It is noted that today only a small proportion of the company’s HR directors properly uses all the possibilities of the process of building a personal brand. The consequence of this is that personal brands created by such persons do not have the desired popularity, and the company’s HR directors themselves quite often lose their own professional authority, business reputation, and image in this process. At the same time, the effective and optimal process of building a personal brand of the company’s HR director in the Internet space depends on whether a set of actions is carried out to create a brand in accordance with the corresponding holistic model of building a personal brand. This model currently consists of the following key stages: the stage of subjective analysis (introspection; analysis of competitors; analysis of the target audience); the stage of formation of the concept of a personal brand; the stage of developing a strategy for building a personal brand; the stage of creating a model of criteria by which the success of implementing a brand strategy is assessed; the stage of promoting the personality of the company’s HR director who creates a personal brand in the Internet space. The author reveals in detail the features of each of the stages of the process of building a personal brand of the company’s HR director. It is proved that an important place in the process of building a personal brand of the company’s HR director is occupied by online communication tools. These communication tools are understood as digital means of accumulating, broadcasting, and consuming information, communication, and other interaction of the company’s HR director with the audience (also – the audience among themselves) by using devices connected to the Internet as a special communication channel. The results of the study are of practical importance since it contains conclusions, propositions and recommendations that may be useful for the company’s HR director, as well as other media persons who wish to build their personal brand.

Опис

Ключові слова

бренд-стратегія, інструменти онлайн-комунікації, побудова персонального бренду, соціокомунікативне явище, HR директор компанії, brand strategy, building a personal brand, company’s HR director, online communication tools, sociocommunicative phenomenon

Бібліографічний опис

Стратюк В. Р. Комплексна модель побудови персонального бренду HR директора компанії у сучасному цифровому середовищі / В. Р. Стратюк // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. 2022. Т 33(72), № 3. - С. 338-342. doi:10.32838/2710-4656/2022.3/56.

DOI