Публікація:
Проблеми та перспективи впровадження штучного інтелекту у туристичній діяльності

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НДІ ПЗІР НАПрН Україн

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У цьому матеріалі ми звернемо вашу увагу на штучний інтелект як цифрову технологію, яку впроваджують туристичні компанії. Зупинимося на перевагах і практичних проблемах, з якими стикаються туристичні компанії. Здійснивши аналіз, автор дійшов висновку, що завдяки інтеграції штучного інтелекту туристичні компанії можуть конкурувати і прогресувати на ринку, але для цього важливо створити технологічні умови впровадження штучного інтелекту, професійність і доступність цієї цифрової технології для свого персоналу. // In this article, we will draw your attention to artificial intelligence as a digital technology implemented by travel companies. Let’s focus on the advantages and practical problems faced by travel companies. After analyzing, the author concluded that the integration of artificial intelligence travel companies can compete and thrive in the market, but it is important to create technological conditions for the introduction of artificial intelligence, professionalism and availability of this digital technology for its staff.

Опис

Ключові слова

штучний інтелект, туризм, туристичні компанії, бізнес, охорона здоров’я, чат-бот, artificial intelligence, tourism, travel companies, business, healthcare, chatbot

Цитування

Розгон О. В. Проблеми та перспективи впровадження штучного інтелекту у туристичній діяльності / О. В. Розгон // Актуальні проблеми господарської діяльності в умовах розбудови економіки Індустрії 4.0, 21 травня 2021 року. – Харків: НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021. – С. 142-148.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються