Публікація:
Дослідження особливостей використання 3D графіки в інтернет-рекламі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Мета роботи – дослідження особливостей 3D-моделей різних об’єктів для використання їх в інтернет-рекламі та визначення основних особливостей інтернет-реклами, які приваблюють користувачів інтернету. Об’єкт дослідження – особливості використання 3D-графіки в інтернет-рекламі. Предмет дослідження – характеристики користувачів інтернет-реклами; особливості 3D-моделей для використання в інтернеті; методи дослідження оцінки ефективності використання 3D-графіки в інтернет-рекламі. В роботі досліджено особливості 3D-моделей різних об’єктів для використання їх в інтернет-рекламі та визначені основні особливостей інтернет-реклами, які приваблюють користувачів інтернету. Для підтвердження ефективності використання 3D-моделей в інтернет-рекламі розглянуті особливості користувачів інтернету та характеристики різних видів інтернет-реклами; основні характеристики 3D-графіки для створення оптимальних моделей з урахуванням вимог інтернет-реклами та вподобань споживачів. В експериментальній частині доведено ефективність використання 3D-графіки для інтернет реклами у порівнянні з 2D-графікою методом експертних оцінок та соціологічним онлайн-опитуванням. В роботі також здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень та доведена їх ефективність.

Опис

Ключові слова

інтернет-реклама

Бібліографічний опис

Тараненко О. С. Дослідження особливостей використання 3D графіки в інтернет-рекламі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / О. С. Тараненко; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 72 с.

DOI