Публікація: Розробка фірмового стилю магазину квітів «Флоралія»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою даної роботи є розробка фірмового стилю магазину квітів «Флоралія», який створить цілісний образ бренду, підвищить його впізнаваність та сформує естетичне сприйняття у цільової аудиторії. У даній роботі виконані такі задачі, як аналіз аналогів та цільової аудиторії, розробка технічних характеристик елементів, вибір та обґрунтування способів друку, друкарського обладнання та програмного забезпечення, створено оригінал-макет, проведено розрахунки обсягів матеріалів та проаналізовано економічну частину.
Опис
Ключові слова
айдентика, фірмовий стиль, логотип, візитка
Цитування
Паламарчук Є. В. Розробка фірмового стилю магазину квітів «Флоралія» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Є. В. Паламарчук ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 51 с.