Публікація:
Розробка фірмового стилю магазину квітів «Флоралія»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою даної роботи є розробка фірмового стилю магазину квітів «Флоралія», який створить цілісний образ бренду, підвищить його впізнаваність та сформує естетичне сприйняття у цільової аудиторії. У даній роботі виконані такі задачі, як аналіз аналогів та цільової аудиторії, розробка технічних характеристик елементів, вибір та обґрунтування способів друку, друкарського обладнання та програмного забезпечення, створено оригінал-макет, проведено розрахунки обсягів матеріалів та проаналізовано економічну частину.

Опис

Ключові слова

айдентика, фірмовий стиль, логотип, візитка

Цитування

Паламарчук Є. В. Розробка фірмового стилю магазину квітів «Флоралія» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Є. В. Паламарчук ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 51 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються