Публікація: Дослідження методів аналізу часових рядів для прийняття рішень у CRM системах торговельних компаній
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі проведено аналіз часових рядів, які характеризують динаміку взаємодії з клієнтами у CRM-системах торговельних компаній. Розглянуто різні методи аналізу часових рядів, такі як метод експоненціального згладжування, та нейроні мережі на основі багатошарового перцептрону та LSTM. Запропоновано критерії оцінки ефективності прийняття рішень на основі часових рядів та методи їх реалізації. Об’єктом дослідження є процес прийняття рішень у CRM-системах торговельних компаній на основі аналізу часових рядів. Предметом дослідження є методи аналізу часових рядів та їх застосування для підвищення ефективності CRM-систем. Метою даної роботи є дослідження методів аналізу часових рядів для прийняття рішень у CRM-системах торговельних компаній та розробка рекомендацій для їх використання Для досягнення даної методи необхідно провести аналіз сучасного стану CRM-систем, дослідити існуючі методи аналізу часових рядів, розробити критерії оцінки роботи методів, експериментально перевірити розроблені рішення.
Опис
Ключові слова
багатошаровий перцептрон, експоненціальне згладжування, задача аналізу часових рядів, системи прийняття рішень
Цитування
Охріменко Д. В. Дослідження методів аналізу часових рядів для прийняття рішень у CRM системах торговельних компаній : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні_науки / Д. В. Охріменко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 75 с.