Публікація:
Характеристика білої книги як сучасного маркетингового інструменту

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Сучасний період розвитку різноманітного бізнесу у всьому світі характеризується посиленням впливу інтегральних маркетингових комунікацій, появою нового інноваційного маркетингового інструментарію впливу на споживачів ринку B2C. Непередбачувані, стрімко мінливі зміни купівельної поведінки споживачів в умовах сучасного BANI-світу обумовлюють появу нових викликів та вимушують фахівців-маркетологів підприємств розробляти нові інноваційні технології комунікаційних взаємовідносин із споживачами, новий інструментарій маркетингу.

Опис

Ключові слова

бізнес-освіта, стратегії економічного розвитку, інноваційний потенціал

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Характеристика білої книги як сучасного маркетингового інструменту / Л. В. Соколова, О. О. Сіденко // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 1 листопада 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – С. 70–72.

DOI