Публікація:
Характеристика білої книги як сучасного маркетингового інструменту

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Сучасний період розвитку різноманітного бізнесу у всьому світі характеризується посиленням впливу інтегральних маркетингових комунікацій, появою нового інноваційного маркетингового інструментарію впливу на споживачів ринку B2C. Непередбачувані, стрімко мінливі зміни купівельної поведінки споживачів в умовах сучасного BANI-світу обумовлюють появу нових викликів та вимушують фахівців-маркетологів підприємств розробляти нові інноваційні технології комунікаційних взаємовідносин із споживачами, новий інструментарій маркетингу.

Опис

Ключові слова

бізнес-освіта, стратегії економічного розвитку, інноваційний потенціал

Цитування

Соколова Л. В. Характеристика білої книги як сучасного маркетингового інструменту / Л. В. Соколова, О. О. Сіденко // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 1 листопада 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – С. 70–72.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються