Публікація: Розробка дизайну комплекту рекламної продукції для конференції
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Основною задачею кваліфікаційної роботи є створення комплекту рекламної продукції для наукового симпозіуму. Мета проекту – створення сучасного брендового дизайну для конференції, використання онлайн-ресурсів та інструментів інтернет -маркетингу для привертання уваги якомога більше потенціальних учасників. У результаті виконання проекту був створений комплект рекламної продукції , що містить лендінг -сторінку з усією інформацією про захід та посиланням на реєстрацію, персоналізовані email -запрошення із посиланням на веб-сторінку, шаблони постів для соціальних мереж для розповсюдження інформації про захід та привертання уваги більшої кількості людей, та анімація для наукового відео, що є частиною програми заходу. Кваліфікаційна робота містить розгорнутий опис основних етапів проектування та розробки дизайну сайту: аналітичний огляд досягнень у виробництві та підготовки до виконання проекту, аналіз існуючих аналогів; перелік та опис переваг використаних інструментальних засобів створення елементів комплекту, детальний опис виконання проекту та його економічне обґрунтування, що містить опис економічних переваг проекту перед конкурентами та розрахунки витрат на його розробку.
Опис
Ключові слова
комплект рекламної продукції, реклама
Цитування
Некрасова А. А. Розробка дизайну комплекту рекламної продукції для конференції : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / А. А. Некрасова; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 48 с.