Публікація:
Дослідження впливу цільової аудиторії на інтерфейс інтернет-магазину

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою роботи є визначення впливу цільової аудиторії на елементи дизайну інтерфейсу інтернет-магазину та розробка інтерфейсу за заданою аудиторією. В роботі розглянуті теоретична та практична частина, яка включає в себе аналіз літературних та мережевих джерел, формулювання основних вимог до дизайну інтерфейсу інтернет-магазинів, елементний аналіз дизайну UI/UX інтернет-магазинів. Аналізується технологічний процес розробки UI дизайну інтернет магазину Suknya з метою визначення впливу цільової аудиторії на елементи дизайну сторінок інтернет-магазину. Наводиться оцінка відповідності розробленого сайту заданій цільовій аудиторії. За результатами оцінки відповідності розробленого сайту та аналізу поведінки користувачів, розглянуті способи маркетингу розробленого дизайну, які підвищують конверсію.

Опис

Ключові слова

цільова аудиторія, інтернет-магазин, таргетована реклама

Цитування

Холод К. Л. Дослідження впливу цільової аудиторії на інтерфейс інтернет-магазину : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. Л. Холод ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 57 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються