Публікація: Дослідження впливу цільової аудиторії на інтерфейс інтернет-магазину
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою роботи є визначення впливу цільової аудиторії на елементи дизайну інтерфейсу інтернет-магазину та розробка інтерфейсу за заданою аудиторією. В роботі розглянуті теоретична та практична частина, яка включає в себе аналіз літературних та мережевих джерел, формулювання основних вимог до дизайну інтерфейсу інтернет-магазинів, елементний аналіз дизайну UI/UX інтернет-магазинів. Аналізується технологічний процес розробки UI дизайну інтернет магазину Suknya з метою визначення впливу цільової аудиторії на елементи дизайну сторінок інтернет-магазину. Наводиться оцінка відповідності розробленого сайту заданій цільовій аудиторії. За результатами оцінки відповідності розробленого сайту та аналізу поведінки користувачів, розглянуті способи маркетингу розробленого дизайну, які підвищують конверсію.
Опис
Ключові слова
цільова аудиторія, інтернет-магазин, таргетована реклама
Бібліографічний опис
Холод К. Л. Дослідження впливу цільової аудиторії на інтерфейс інтернет-магазину : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / К. Л. Холод ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 57 с.