Публікація:
Використання психоакустики в рекламі для впливу на споживача

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Видавництво Ліра-К»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В роботі розглядається роль психоакустики у створенні рекламних повідомлень, що впливають на емоційний стан і поведінку споживача. Аналізуються основні психоакустичні характеристики звуку та їх застосування у брендингу. Наведено приклади використання частоти, темпу та саунд-брендингу для підсилення запам'ятовуваності та довіри до брендів.

Опис

Ключові слова

бренд, реклама

Цитування

Вовк О. В. Використання психоакустики в рекламі для впливу на споживача / О. В. Вовк, О. В. Григор’єв, Є. С. Дзеніс // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 35-38.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються