Публікація: Використання психоакустики в рекламі для впливу на споживача
Завантаження...
Дата
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
В роботі розглядається роль психоакустики у створенні рекламних повідомлень, що впливають на емоційний стан і поведінку споживача. Аналізуються основні психоакустичні характеристики звуку та їх застосування у брендингу. Наведено приклади використання частоти, темпу та саунд-брендингу для підсилення запам'ятовуваності та довіри до брендів.
Опис
Ключові слова
бренд, реклама
Цитування
Вовк О. В. Використання психоакустики в рекламі для впливу на споживача / О. В. Вовк, О. В. Григор’єв, Є. С. Дзеніс // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 35-38.