Публікація:
Дослідження стилістичних прийомів в сфері соціальної реклами

dc.contributor.authorТокар, Е. В.
dc.date.accessioned2024-03-20T12:47:05Z
dc.date.available2024-03-20T12:47:05Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractСфера соціальної реклами надає багато поля для досліджень стилістичних прийомів, що використовуються з метою ефективного суспільного впливу. Соціальна реклама поєднує у собі елементи мистецтва, маркетингу та громадську діяльність, і стилістичні рішення у ній стають ключовими компонентами, що визначають її ефективність. Мета даної роботи полягає у підвищенні ефективності впливу соціальної реклами на аудиторію та громадську думку, шляхом розробки практичних рекомендацій по застосуванню різних стилістичних прийомів. Ми прагнемо розібратися в механізмах, за допомогою яких соціальна реклама досягає своєї мети, і виявити загальні закономірності, характерні для цього виду комунікації та створити збірку правил та порад для підвищення ефективності соціальних кампаній. Сформульована наступна гіпотеза, яку необхідно перевірити в ході дослідження: «використання розроблених рекомендацій підвищує ефективність та впливовість соціальної реклами на цільову аудиторію». Дослідження стилістичних прийомів у соціальній рекламі є актуальним, оскільки воно розкриває ефективні методи комунікації, важливі для вирішення соціальних проблем у сучасному суспільстві. Проведене дослідження допомагає розуміти, як привернути увагу аудиторії в умовах інформаційного перенасичення, а також створити повідомлення, які викликають потрібні реакції й вплив на громадську думку.
dc.identifier.citationТокар Е. В. Дослідження стилістичних прийомів в сфері соціальної реклами : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Е. В. Токар ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 74 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26159
dc.language.isouk
dc.subjectсоціальна реклама
dc.subjectстилістичні прийоми
dc.subjectвплив кольору
dc.subjectвізуальне сприйняття
dc.titleДослідження стилістичних прийомів в сфері соціальної реклами
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2024_M_MST_Tokar_YeV.pdf
Розмір:
2.9 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: