Публікація: Соціально-комунікативний потенціал соціальних медіа в контексті побудови персонального бренду
Завантаження...
Файли
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Primedia eLaunch LLC
Анотація
Розкривається комплексний соціально-комунікативний потенціал соціальних медіа крізь призму питання побудови персонального бренду. Соціальна та соціокомунікативна важливість цього питання визначається наступними аргументами: по-перше, позиціонування і популяризація особи шляхом використання інструментів онлайн-комунікації є процесом побудови персонального бренду; по-друге, персональний бренд може мати суттєвий вплив на формування культури сучасної особистості; по-третє, вплив персональних брендів на масову свідомість не обмежується стандартами журналістської діяльності. Зазначене сукупно демонструє актуальність проблематики сутності соціально-комунікативного потенціалу соціальних медіа в контексті побудови персонального бренду (зокрема, журналіста, політика, HR директора компанії, іншої медійної особи). Автором встановлюється феноменологічний контекст соціальні медіа, як інструментів онлайн-комунікації для побудови персонального бренду. На підставі цього встановлюється, що соціокомунікативний потенціал соціальних медіа у відповідному контексті визначається: їх доступністю (для використання з метою оптимального позиціонування особи в цифровому просторі); широтою аудиторії, яка використовує такі інструменти онлайн-комунікації (наразі веб-платформи об’єднують фактично чверть людства); функціональними можливостями соціальних медіа (зокрема, можливості самопрезентації; спроможність створювати у веб-просторі інформаційний продукт, який може впливати на користувачів Інтернету, консолідуючи їх навколо особи, котра будує персональний бренд; широкі можливості взаємодії користувачів Інтернету на онлайн-ресурсі). У висновках узагальнюються результати дослідження. This study reveals the complex social and communicative potential of social media through the prism of the issue of building a personal brand. The social and sociocommunicative importance of this issue is determined by the following arguments: firstly, positioning and popularization of a person with online communication tools is a process of building a persona brand; secondly, a personal brand can have a tangible impact on the formation of the culture of a modern personality and society; and thirdly, the influence of personal brands on the mass consciousness is not limited to the standards of journalistic activity. The presented arguments fully demonstrate the relevance of the problem of understanding the essence of the social and communicative potential of social media in the context of building a personal brand (in particular, the personal brand of a journalist, politician, the company’s HR director, or any other media person). The author defines the phenomenological context of social media as online communication tools that can be used to successfully build a personal brand. Based on this, it is established that the sociocommunicative potential of social media in the appropriate context is determined by: their accessibility (first of all, for use in order to optimally position the person in the digital space); a wide audience that uses these online communication tools (today, web platforms actually unite a quarter of humanity); and the functionality of social media (in particular, the possibilities of self-presentation; the ability to create an information product in the web space that can influence Internet users, consolidating them around a person who is building a personal brand; extensive opportunities for Internet users to interact on an online resource). The conclusions summarize the results of the study.
Опис
Ключові слова
персональний бренд, соціально-комунікативний потенціал, соціальні медіа, побудова персонального бренду, інструменти онлайн-комунікації
Бібліографічний опис
Стратюк В. Р. Соціально-комунікативний потенціал соціальних медіа в контексті побудови персонального бренду / В. Р. Стратюк // Pedagogical concept and its features, social work and linguology : Collective Scientific Monograph / B. Shneider (ed.), A. McKaren (scient. ed.); 2nd edition. Dallas : Primedia eLaunch LLC, 2022. – P. 63–83. doi:10.36074/pcaifswal.ed-2.05.