Публікація: Оцінювання ефективності системи менеджменту якості просування товарів та послуг в Інтернет
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт дослідження – системи менеджменту якості просування товарів та послуг в Інтернет.
Мета роботи – розробка системи оцінювання ефективності менеджменту якості просування товарів та послуг в Інтернет.
У кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингу в інтернеті, його поняття, види, засоби просування та моделі бізнесу.
Визначено інструменти та методи маркетингової комунікації в інтернеті, методи залучення та утримування відвідувачів на сайті.
Розроблена та запропонована система проведення оцінки ефективності процесів інтернет-маркетингу.
Опис
Ключові слова
менеджмент якості, інтернет-маркетинг, електронна комерція, маркетингові комунікації
Бібліографічний опис
Назаров О. І. Оцінювання ефективності системи менеджменту якості просування товарів та послуг в Інтернет : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка / О. І. Назаров ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 84 с.