Публікація:
Аналіз розробки концепт арт персонажів у стилі Darkest Dungeon

dc.contributor.authorЧернюк, М. А.
dc.date.accessioned2024-08-29T20:21:16Z
dc.date.available2024-08-29T20:21:16Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractWorking on characters in the style of Darkest Dungeon requires the artist to combine technical drawing skills with creativity and attention to detail. It is important to create characters that will be remembered by players and deeply fit into the atmosphere of the game. In general, working as a concept artist on a Darkest Dungeon-style game requires a talent for drawing and a flair for creating atmospheric artwork, as well as the ability to work in a team and interact with other members of the development team. This paper examines the steps to be taken in order to start working on the characters in such a project.
dc.identifier.citationЧернюк М. А. Аналіз розробки концепт арт персонажів у стилі Darkest Dungeon / М. А. Чернюк ; наук. керівник к. т. н., проф. М. М. Колендовська // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 3. – С. 388–390. – DOI: https://doi.org/10.30837/IYF.IRTTPI.2024.388.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30837/IYF.IRTTPI.2024.388
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28468
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectперсонаж
dc.subjectDarkest Dungeon
dc.titleАналіз розробки концепт арт персонажів у стилі Darkest Dungeon
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
MIRES_T3_RiM_2024_388-390.pdf
Розмір:
104.5 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: