Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі Multiplayer Party Games. Back-end частина, інтеграція AI до системи

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єкт розробки – back-end частина ігрового програмного застосунку у жанрі multiplayer party games. Мета розробки – розробити back-end частину системи для ігрового програмного застосунку у жанрі multiplayer party games та інтегрувати до неї штучний інтелект. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio Code, програмна платформа Node.js, фреймворк NestJS, бібліотеки Axios та WebSocket, мова програмування TypeScript. У результаті розробки було створено back-end частину системи та інтегровано штучний інтелект у ігровий програмний застосунок у жанрі multiplayer party games, який містить три міні-гри. У межах кваліфікаційної роботи було розроблено back-end частину системи, яка охоплює логіку двох багатокористувацьких ігор для вечірок наступних жанрів: змагальна вікторина та соціальна дедуктивна гра.

Опис

Ключові слова

багатокористувацькі ігри, ігровий програмний застосунок, фреймворк NestJS

Цитування

Калініченко О. Ю. Ігровий програмний застосунок у жанрі Multiplayer Party Games. Back-end частина, інтеграція AI до системи : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / О. Ю. Калініченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 171 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються