Публікація:
Мерч як засіб популяризації бренду видавництва «ВИДАВНИЦТВО СТАРОГО ЛЕВА»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою дослідження є виявлення особливостей застосування мерча як засобу популяризації бренду на прикладі «Видавництва Старого Лева» (далі «ВСЛ») – одного з найпопулярніших книговидавництв та одного з невеликої кількості видавництв, що активно використовують мерч як засіб промоції бренду.

Опис

Ключові слова

бренд, видавництво

Цитування

Резніченко А. А. Мерч як засіб популяризації бренду видавництва «ВИДАВНИЦТВО СТАРОГО ЛЕВА» / А. А. Резніченко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доповідей VІІ Міжнар. наук.-техн. конф., 17-21 травня 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – Т. 1. – С. 143-144.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються