Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Система координат та пересування по гексогональному полю, анімації, системи діяльностей та часу, NPC, ігрова економіка.

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт розробки - ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Мета роботи - розробити демонстарційну версію ігрового програмного застосунку у жанрі JRPG про бої жуків для такої операційної системи як Windows. Розробка базується з використанням ігрового рушія Unreal Engine 5, мови програмування С++ та Blueprints. У результаті була створена демонстраційна версія ігрового застосунку у жанрі JRPG про бої жуків для операційної системи Windows.

Опис

Ключові слова

3D-анімація, гра, бої жуків, ігрова економіка, Поведінка, Поле, HD-2D, JRPG, Unreal Engine 5

Бібліографічний опис

Печерій О. В. Ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Система координат та пересування по гексогональному полю, анімації, системи діяльностей та часу, NPC, ігрова економіка : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першом (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 - Інженерія програмного забезпечення / О. В. Печерій ; М-во освіти та науки України, Харків, нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 107 с.

DOI