Публікація: Вдосконалення управління рігами персонажів 2D-анімації
dc.contributor.author | Криворучко, М. | |
dc.contributor.author | Дейнеко, Ж. | |
dc.date.accessioned | 2025-09-18T08:35:26Z | |
dc.date.available | 2025-09-18T08:35:26Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | У сучасній анімації рігінг – невід’ємна складова процесу розробки та анімації персонажів. Управління рігами дозволяє аніматорам контролювати рухи окремих частин тіла персонажів, забезпечуючи гнучкість та точність в створенні поз та дій. Проте із зростанням вимог до продуктивності та якості контенту, з'являється потреба в удосконаленні рігів і підходів до їх використання. Ключовими викликами є оптимізація рігів для різних запитів у використанні, забезпечення простоти та розширення функціональності, яка дозволяє автоматизувати певні процеси під час створення різнопланової анімації. | |
dc.identifier.citation | Криворучко М. Вдосконалення управління рігами персонажів 2D-анімації / М. Криворучко, Ж. Дейнеко // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 27 – 28 лютого 2025 р. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2025. – С. 111. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/32808 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНЕУ | |
dc.subject | анімація | |
dc.subject | рігінг | |
dc.title | Вдосконалення управління рігами персонажів 2D-анімації | |
dc.type | Conference proceedings | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- KONF-2025-111.pdf
- Розмір:
- 503.24 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 10.74 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: