Публікація:
Вдосконалення управління рігами персонажів 2D-анімації

dc.contributor.authorКриворучко, М.
dc.contributor.authorДейнеко, Ж.
dc.date.accessioned2025-09-18T08:35:26Z
dc.date.available2025-09-18T08:35:26Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ сучасній анімації рігінг – невід’ємна складова процесу розробки та анімації персонажів. Управління рігами дозволяє аніматорам контролювати рухи окремих частин тіла персонажів, забезпечуючи гнучкість та точність в створенні поз та дій. Проте із зростанням вимог до продуктивності та якості контенту, з'являється потреба в удосконаленні рігів і підходів до їх використання. Ключовими викликами є оптимізація рігів для різних запитів у використанні, забезпечення простоти та розширення функціональності, яка дозволяє автоматизувати певні процеси під час створення різнопланової анімації.
dc.identifier.citationКриворучко М. Вдосконалення управління рігами персонажів 2D-анімації / М. Криворучко, Ж. Дейнеко // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 27 – 28 лютого 2025 р. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2025. – С. 111.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/32808
dc.language.isouk
dc.publisherХНЕУ
dc.subjectанімація
dc.subjectрігінг
dc.titleВдосконалення управління рігами персонажів 2D-анімації
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
KONF-2025-111.pdf
Розмір:
503.24 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
10.74 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: