Публікація: Веб-додаток для ведення документообігу контрактора
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт розробки – веб-система, яка реалізує ведення бухгалтерської звітності для індивідуального працівника-контактора, збережених документів, можливості їх перегляду, каталогізації, їх автоматизоване тегування, створення списків документів та контролювання їх додання до системи у потрібні терміни, а також за допомогою набору тегів, знайти потрібний документ. Мета розробки – підвищення ефективності на контрольованості зберігання електроних копій документів, спрощення ведення бухгалтерії та розрахунок податків, автоматизація контролю за виконаннням умов документообігу. Методи рішення завдання – аналіз та моделювання предметної області, концептуальне моделювання, UML-моделювання, об’єктно орієнтоване програмування, використання СУБД Oracle MySQL, побудова сервісів на основі REST архітектури. Результатом роботи є веб-система для ведення базової бухгалтерії для контрактора, а також збереження, автоматизоване каталогування, пошук документів, створення списків документів та контроль документообігу.
Опис
Ключові слова
документообіг, контрактор
Бібліографічний опис
Литвинов Є. В. Веб-додаток для ведення документообігу контрактора : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / Є. В. Литвинов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 82 с.