Публікація:
Використання методу паттерн для дослідження ефективності стратегії омніканального маркетингу в торговельному підприємництві

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ННДІ ПЗІР НАПрН України

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У роботі було досліджено особливості використання стратегії омніканального маркетингу в діяльності торговельного підприємства, її вплив на зростання обсягів реалізації продукції та на купівельну поведінку споживачів. Базою для дослідження був використаний кейс українського підприємства ТОВ «Інтертоп Україна». За допомогою методу ПАТТЕР Н було оцінено значущість стратегічних напрямків розвитку для підвищення продажів. За результатами експертних оцінок розроблено рекомендації щодо вдосконалення омніканальної моделі компанії, що сприятиме динамічному зростанню частки постійних клієнтів, обсягів продажів та зміцненню конкурентних позицій на ринку. // The scientific work presents a research of the features of the use of omnichannel marketing strategy in trade, its impact on the growth of sales and consumer behavior. The case of the Ukrainian company LLC Intertop Ukraine was used as a base for research. Using the PATTERN method, recommendations were developed to improve the company’s omnichannel model. This will contribute to the dynamic growth of regular customers, sales and strengthen competitive positions in the market.

Опис

Ключові слова

омніканальний маркетинг, онлайн-комунікація, торгівля, підвищення ефективності, експертна оцінка, omnichannel marketing, online communication, trade, efficiency improvement, expert evaluation

Бібліографічний опис

Трикоза К. С. Використання методу паттерн для дослідження ефективності стратегії омніканального маркетингу в торговельному підприємництві / К. С. Трикоза // Збірник наукових праць НДІ ПЗІР НАПрН України. Вип. 6: Інноваційний процес в умовах глобальних викликів : за матеріалами круглого столу, 5 жовтня 2021 року. – Харків : НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021. – С. 148-154.

DOI