Публікація: Theoretical and Practical Aspects of Introducing Innovations in the Enterprise’s marketing Activity
Завантаження...
Дата
2020
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
State Enterprise “Southern National Design & Research Institute of Aerospace Industries
Анотація
The subject of this study is a new direction in the marketing activities of the enterprise - neuromarketing, which uses the latest developments in the field of psychology, neurobiology and behavioral economics in the analysis of consumer behavior. The goal of the study is to determine the definition of "neuromarketing", provide a comparative analysis of traditional marketing and neuromarketing, to identify strengths and weaknesses, opportunities and threats of neuromarketing, and create a new information component of the system for scanning strategic information of business entities of the country. Further development of certain theoretical and practical aspects of the use of neuromarketing as an effective modern toolkit for product promotion in commodity markets has been studied. The following tasks are solved in the article: analysis of the theoretical and practical aspects of the use of neuromarketing, analysis of the main methods for obtaining and processing relevant information. The following methods are used: theoretical generalization, comparative analysis, analytical, analysis and synthesis, SWOT analysis. The following results were obtained: descriptive model of neuromarketing was proposed; the principles of neuromarketing were formulated; the comparison of neuromarketing and traditional marketing was done; the main ethical problems of neuromarketing research were considered; the SWOT-analysis of neuromarketing, which will contribute to a clearer understanding of the nature was carried out, advantages and disadvantages of the new innovative marketing technology were studied, assessment of the prospects for the development of neuromarketing in the country was considered; proposals for the further development of the marketing information system of the enterprise by supplementing its primary information obtained in the process of applying neuromarketing – an innovative marketing technology were developed. Conclusions: It has been established that neuromarketing is an innovative modern instrument of traditional marketing, a promising method of product promotion. A study of neuromarketing has shown that this area today is one of the marketing technologies of the future; the functionality of it has not yet been fully formed and explored. However, today neuromarketing is a powerful innovative marketing tool that, over the quarter century of its existence, has made a significant contribution to both the development of business structures and the science of traditional marketing.
Опис
Предметом дослідження даної роботи є новий напрямок у маркетинговій діяльності підприємства – нейромаркетинг, який використовує новітні розробки у сфері психології, нейробіології та поведінкової економіки в аналізі поведінки споживачів.
Метою дослідження є визначення дефініції поняття "нейромаркетинг", надання порівняльної характеристики традиційного маркетингу та нейромаркетингу, проведення SWOT-аналізу нейромаркетингу з метою виявлення його сильних та слабких сторін, можливостей та загроз, що створить нову інформаційну складову системи сканування стратегічної інформації суб’єктів господарювання країни. Подальший розвиток окремих теоретично-практичних аспектів застосування нейромаркетингу як ефективного сучасного інструментарію системи просування продукції на товарних ринках.
В статті вирішуються наступні завдання: проведення аналізу теоретичних та практичних аспектів застосування нейромаркетингу, запровадження формули нейромаркетингу, формулювання основних принципів нейромаркетингу, порівняння характеристик традиційного маркетингу та нейромаркетингу, аналіз основних методів отримання та обробки релевантної інформації, проведення SWOT-аналізу нейромаркетингу.
Використовуються такі методи: теоретичне узагальнення, порівняльний аналіз, аналітичний, аналіз та синтез, SWOT-аналіз.
Отримано наступні результати: в роботі запропоновано формулу нейромаркетингу; сформульовано принципи нейромаркетингу; проведено порівняння нейромаркетинуг та традиційного маркетингу; розглянуто основні етичні проблеми нейромаркетингових досліджень; проведено SWOT-аналіз нейромаркетингу, що сприятиме більш чіткому розумінню сутності, переваг та недоліків нової інноваційної технології маркетингу, оцінці перспектив розвитку нейромаркетингу у країні; розроблено пропозиції щодо подальшого розвитку маркетингової інформаційної системи підприємства доповненням її первинною інформацією, отриманою в процесі застосування нейромаркетингу – інноваційної технології маркетингу.
Висновки: Визначено, що нейромаркетинг є інноваційним сучасним інструментом традиційного маркетингу, перспективним методом просування товару. Вивчення нейромаркетингу показало, що цей напрям на сьогоднішній день є однією з технологій маркетингу майбутнього, функціонал якого ще до сих пір не до кінця сформовано і досліджено. Проте сьогодні нейромаркетинг є потужним інноваційним інструментом маркетингу, який за чверть століття свого існування зробив суттєвий внесок як у розвиток бізнесових структур, так і в науку традиційного маркетингу.
Ключові слова
marketing activity, neuromarketing, innovative technology, consumer, neuromarketing formula, relevant information, SWOT analysis, маркетингова діяльність, нейромаркетинг, інноваційна технологія, споживач, формула нейромаркетингу, релевантна інформація, SWOT-аналіз
Бібліографічний опис
Sokolova, L., Veriasova, G. and Zinchenko, M. (2020) “Theoretical and Practical Aspects of Introducing Innovations in the Enterprise’s marketing Activity”, Innovative technologies and Scientific Solutions for Industries, (2 (12), pp. 119-126.