Публікація:
Ринок ювелірних виробів Латвії: правове регулювання і брендингова стратегія розвитку

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Baltic International Academy

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Мета цієї статті - короткий огляд основ правового регулювання латвійського ринку ювелірних виробів, а також тенденцій розвитку цього ринку в Латвії. Автори зазначають, що світовий ринок ювелірних виробів є консервативним, тоді як у Латвії він також сильно регулюється. Спираючись на показники світового зростання на цьому ринку, автори вважають, що латвійські підприємства, пов’язані з цією сферою діяльності, також мають усі можливості для успішного розвитку. Об’єкт цього дослідження - Ризька ювелірна фабрика - тривалий час відчуває фінансові труднощі, що є однією з проблем, що впливають на успішне функціонування цього підприємства. Автори вважають, що стратегія брендування може бути ефективним інструментом розвитку цього підприємства. В якості методологічної основи в дослідженні використані інституційний та системний підходи. // The purpose of this article is to briefly review the basics of the legal regulation of the Latvian jewelry market, as well as the development trends of this market in Latvia. The authors note that the global jewelry market is conservative, while in Latvia it is also heavily regulated. Based on world growth indicators in this market, the authors believe that the Latvian enterprises related to this field of activity also have every opportunity for successful development. The object of this study, the Riga Jewelry Factory, has been experiencing financial difficulties for a long time, which is one of the problems affecting the successful operation of this enterprise. The authors believe that a branding strategy can be an effective tool for the development of this enterprise. As a methodological basis, the study used institutional and systemic approaches.

Опис

Ключові слова

маркетинг, ювелірний ринок, стратегія брендингу, marketing, jewelry market, branding strategy

Бібліографічний опис

Игнатьев С. Рынок ювелирных изделий Латвии: правовое регулирование и брендинговая стратегия развития / С. Игнатьев, Б. Хайманис, А. Папинс // Support for entrepreneurship and innovation economy in the EU, Latvia and Ukraine law: II International Intersectoral Conference, 24 May 2019. – Riga : Baltic International Academy, 2019. – P. 57–64.

DOI