Публікація:
Ризики у рекламному бізнесі

dc.contributor.authorНевлюдов, І. Ш.
dc.contributor.authorРожнова, Т. Г.
dc.contributor.authorСолодовник, Г. В.
dc.date.accessioned2024-01-05T21:26:07Z
dc.date.available2024-01-05T21:26:07Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractThe instability of the economic processes of the transformation period requires permanent monitoring of risks. The article is devoted to the issues of qualitative and quantitative risk analysis at the enterprises of average and small business.
dc.identifier.citationНевлюдов І. Ш. Ризики у рекламному бізнесі / І. Ш. Невлюдов, Т. Г. Рожнова, Г. В. Солодовник // Математическое моделирование процессов в экономике и управлении инновационными проектами (ММП-2014, Коблево): материалы Междунар. науч.-практ. конф., 16-21 сент. 2014 г. – Харьков : ХНУРЭ, 2014. – С. 149–150.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/25240
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЭ
dc.subjectризики
dc.subjectрекламний бізнес
dc.titleРизики у рекламному бізнесі
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
MMP_2014-149-150.pdf
Розмір:
101.55 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: