Публікація:
Аналіз ефективності рекламних кампаній з використанням методів А/В тестування та статистичного моделювання

dc.contributor.authorЛитвиненко, А. В.
dc.date.accessioned2025-03-03T17:41:38Z
dc.date.available2025-03-03T17:41:38Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractМета роботи - дослідити ефективність рекламних кампаній за допомогою методів А/В тестування та статистичного моделювання, визначити найефективніші підходи до оптимізації рекламних стратегій на основі отриманих даних та запропонувати рекомендації щодо покращення результатів кампаній. Методи дослідження включають аналіз наукової літератури у сфері аналізу взаємозв'язків, проведення експериментів із застосуванням різних алгоритмів, порівняння ефективності запропонованих рекомендацій. У ході дослідження було проведено аналіз існуючих технологій та методів оптимізації реклами, з акцентом на підвищення їхньої ефективності. Розглянуто основні виклики, пов'язані з неможливістю отримати якісні прогнози. Експериментальна частина дослідження демонструє практичне використання А/В тестування, статистичного моделювання і їхнього поєднання для задачі підвищення ефективності реклами. Особлива увага приділена ключовим метрикам, визначенню цільової аудиторії та впливу алгоритмів Google та Meta. На підставі аналізу результатів експериментів сформульовані рекомендації щодо оптимізації рекламних креативів у залежності від типу кампанії, її цілі та цільової аудиторії.
dc.identifier.citationЛитвиненко А. В. Аналіз ефективності рекламних кампаній з використанням методів А/В тестування та статистичного моделювання : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. В. Литвиненко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 92 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/29965
dc.language.isouk
dc.subjectстатистичне моделювання
dc.subjectспліт тест
dc.subjectбагатоваріантне тестування
dc.subjectконверсія
dc.subjectповедінка споживача
dc.subjectоптимізація реклами
dc.titleАналіз ефективності рекламних кампаній з використанням методів А/В тестування та статистичного моделювання
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 2 з 2
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2025_M_ShI_Litvinenko_AV.pdf
Розмір:
1.86 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
dodatok_Litvinenko.pdf
Розмір:
267.6 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: