Публікація:
Аналіз ефективності рекламних кампаній з використанням методів А/В тестування та статистичного моделювання

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Мета роботи - дослідити ефективність рекламних кампаній за допомогою методів А/В тестування та статистичного моделювання, визначити найефективніші підходи до оптимізації рекламних стратегій на основі отриманих даних та запропонувати рекомендації щодо покращення результатів кампаній. Методи дослідження включають аналіз наукової літератури у сфері аналізу взаємозв'язків, проведення експериментів із застосуванням різних алгоритмів, порівняння ефективності запропонованих рекомендацій. У ході дослідження було проведено аналіз існуючих технологій та методів оптимізації реклами, з акцентом на підвищення їхньої ефективності. Розглянуто основні виклики, пов'язані з неможливістю отримати якісні прогнози. Експериментальна частина дослідження демонструє практичне використання А/В тестування, статистичного моделювання і їхнього поєднання для задачі підвищення ефективності реклами. Особлива увага приділена ключовим метрикам, визначенню цільової аудиторії та впливу алгоритмів Google та Meta. На підставі аналізу результатів експериментів сформульовані рекомендації щодо оптимізації рекламних креативів у залежності від типу кампанії, її цілі та цільової аудиторії.

Опис

Ключові слова

статистичне моделювання, спліт тест, багатоваріантне тестування, конверсія, поведінка споживача, оптимізація реклами

Бібліографічний опис

Литвиненко А. В. Аналіз ефективності рекламних кампаній з використанням методів А/В тестування та статистичного моделювання : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. В. Литвиненко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 92 с.

DOI