Публікація: Ігровий застосунок у жанрі покрокової RPG. Розробка бойової системи з елементами розвитку персонажа та штучний інтелект ворогів.
dc.contributor.author | Вольников, К. С. | |
dc.date.accessioned | 2025-06-08T07:38:17Z | |
dc.date.available | 2025-06-08T07:38:17Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | Предметом цієї роботи є створення бойової системи для покрокової рольової гри, яка включатиме можливості розвитку персонажа та просунутий штучний інтелект супротивників. Проєкт охоплює розробку програмних модулів для реалізації покрокових боїв, системи вдосконалення характеристик персонажа та алгоритмів, що керують поведінкою ворогів. Основна мета полягає у розробці гнучкої та збалансованої бойової системи, що забезпечить захопливий ігровий досвід. Система має підтримувати широкий спектр тактичних можливостей для гравця, дозволяючи різні стилі гри завдяки механікам розвитку персонажа, і водночас гарантувати розумну поведінку ворогів. Для розробки використовується ігровий рушій Unreal Engine та мова програмування C++ у середовищі Visual Studio, що має на меті створення продуктивної та легко масштабованої системи. Штучний інтелект реалізовано за допомогою дерев поведінки та систем прийняття рішень на основі оцінки корисності, тоді як для візуалізації бойових сцен застосовуються інструменти візуального скриптингу Blueprint. Результатом роботи стала комплексна бойова система з покроковими механіками, системою атрибутів персонажа та їхнім розвитком, а також алгоритмами штучного інтелекту для ворогів. Створений прототип демонструє стратегічну насиченість боїв, варіативність у розвитку персонажа та адаптивність поведінки супротивників залежно від дій гравця. | |
dc.identifier.citation | Вольников К. С. Ігровий застосунок у жанрі покрокової RPG. Розробка бойової системи з елементами розвитку персонажа та штучний інтелект ворогів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / К. С. Вольников ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 89 с. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/31435 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | бойова система | |
dc.subject | ігровий програмний застосунок | |
dc.subject | покрокова RPG | |
dc.subject | розвиток персонажа | |
dc.subject | unreal engine | |
dc.title | Ігровий застосунок у жанрі покрокової RPG. Розробка бойової системи з елементами розвитку персонажа та штучний інтелект ворогів. | |
dc.type | Other | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 2 з 2
Завантаження...
- Назва:
- 2025_B_PI_Volnykov_KS.pdf
- Розмір:
- 2.04 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Завантаження...
- Назва:
- Dodatok_Volnykov.pdf
- Розмір:
- 6.19 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 10.74 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: