Публікація:
Розробка брендингу компанії «Modular House»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета кваліфікаційної роботи – розробка ефективного брендингу для компанії «Modular House», який відображає її цінності, стиль та конкурентні переваги на ринку технологій розумного будинку. Об’єкт дослідження – основні здачі брендингу, етапи створення бренду компаній, що спеціалізуються на технологіях розумного будинку. У ході виконання кваліфікаційної роботи досліджено особливості розробки фірмового стилю для компанії зі впровадження модульних механізмів розумного будинку, розглянуто поняття брендингу компанії, важливість створення дизайну рекламної продукції у рамках розробки брендингу, проаналізовано наявний ринок у даній галузі, визначено програмні засоби для розробки фірмового стилю компанії «Modular House», та основних складових бренду, рекламної та акцидентної продукції як друкованої, так і електронної. Також зроблено економічне обґрунтування роботи, виконано розрахунок собівартості та ціни розробки брендингу компанії.

Опис

Ключові слова

брендинг, фірмовий стиль, рекламна продукція, аналіз конкурентів, розумний будинок, логотип, стилізація, офсетний друк, колірні схеми, шрифт

Цитування

Рижова В. В. Розробка брендингу компанії «Modular House» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / В. В. Рижова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 57 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються