Публікація:
Дослідження методів побудови пояснень щодо рекомендацій для нових користувачів системи e-commerce

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою даної роботи є розробка підходу до побудови пояснень щодо рекомендацій у системах електронної комерції для підвищення довіри нових користувачів. Наукова новизна полягає в вдосконаленні методу побудови пояснень до рекомендацій для нових користувачів шляхом використання інформації щодо частоти продажу товарів, рейтингу та кількості переглядів товару. Практичним результатом є підвищення довіри нових користувачів до отриманих рекомендацій. Актуальність даної роботи пов'язана з необхідністю підвищення прозорості та зрозумілості пропозицій для нових користувачів систем електронної комерції. Алгоритми зазвичай аналізують покупки користувачів, їх попередні вибори, на основі чого формують рекомендації. Проте для нових користувачів немає вхідної інформації, що унеможливлює визначення вимог. У таких випадках рекомендації формуються на основі популярності товарів тощо. Оскільки ці рекомендації не враховують персональні побажання, це знижує їхню довіру до пропозицій. Тому для забезпечення довіри користувача треба надати чітке пояснення механізму формування рекомендацій.

Опис

Ключові слова

електронна комерція, новий користувач, персоналізація, рекомендаційна система, холодний старт

Бібліографічний опис

Ілляшенко І. Б. Дослідження методів побудови пояснень щодо рекомендацій для нових користувачів системи e-commerce : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / І. Б. Ілляшенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 83 с.

DOI