Публікація: Модель обробки зображень на основі API Vulkan
Завантаження...
Дата
2021
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Задачею даного кваліфікаційного проекту є аналіз актуальних засобів роботи з графічними драйверами для відображення та маніпуляції з тривимірними сценами, а також розгляд існуючих аналоги та рішень, які необхідні для відображення та обробки сцен на процесорних GPU.
Метою кваліфікацїйної роботи є створення моделі для роботи та відображення сцен та графічних 3D-об'єктів для вбудованих систем на базі технологій OpenGL та Vulkan, а також робота з математичними засобами, які необхідні для обробки сцен та графічних 3D-об'єктів, розробка програмного демонтстраційного додатку роботи даної моделі.
Результатом кваліфікаційної роботи є розроблена модель для відображення графічних примітивів із використанням платформо-залежного графічного API для роботи з дисплейним буфером.
Опис
Ключові слова
демонстраційне програмне забезпечення, Vulkan, OpenGL, MESH, 3D графіка
Бібліографічний опис
Ворона І. О. Модель обробки зображень на основі API Vulkan : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / І. О. Ворона; М-во освіти та науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 52 с.