Публікація:
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.date.accessioned2019-03-25T12:10:12Z
dc.date.available2019-03-25T12:10:12Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractСучасний ринок характеризується постійними змінами, у тому числі масштабного характеру. Вітчизняні промислові підприємства поступово адаптуються до нестабільних умов зовнішнього середовища. Перемога у конкурентній боротьбі за ринки збуту є закономірним підсумком інтегрованих маркетингових зусиль промислових підприємств щодо їх адаптації до нестабільності зовнішнього середовища. Процес забезпечення ефективності життєдіяльності підприємств є складним і багатовекторним, що потребує розробки та впровадження системи маркетингової адаптації , ефективне функціонування якої скорочує час на утримання та зміцнення їх ринкових позицій. Запропоновано показником синергетичної якості функціонування цієї системи обрати комплексний показник адаптивності.uk_UA
dc.identifier.citationСоколова Л.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища / Л.В. Соколова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія “Економічні науки”. − Том 3(120). − 2008. − № 5. − С. 110-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/8231
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПП Ковальськийuk_UA
dc.subjectмаркетингова орієнтаціяuk_UA
dc.subjectпромислові підприємстваuk_UA
dc.subjectнестабільність зовнішнього середовищаuk_UA
dc.titleМаркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
1Sokolova_2008_P_110-113.pdf
Розмір:
428.16 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: