Публікація: Оптимізація бойової системи в покроковому режимі
| dc.contributor.author | Дешевих, А. М. | |
| dc.contributor.author | Новіков, Ю. С. | |
| dc.date.accessioned | 2025-04-26T06:59:58Z | |
| dc.date.available | 2025-04-26T06:59:58Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | This work is devoted to the optimization of a turn-based combat system – a key component in modern strategy and role-playing games. The study provides a comparative analysis of tradІТional fixed algorІТhms and modern adaptive methods implemented on Unreal Engine 5 wІТh the Gameplay AbilІТy System plugin. The proposed modular approach not only enhances computational efficiency and interactivІТy but also offers a scalable framework for future game development. Furthermore, the integration of scalable modules enables seamless incorporation of new functionalІТies, paving the way for continuous advancements in dynamic game design. | |
| dc.identifier.citation | Дешевих А. М. Оптимізація бойової системи в покроковому режимі / А. М. Дешевих, Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 258-260. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30763 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ХНУРЕ | |
| dc.subject | бойова система | |
| dc.subject | покроковий режим | |
| dc.title | Оптимізація бойової системи в покроковому режимі | |
| dc.type | Thesis | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T6_KN_258-260.pdf
- Розмір:
- 206.28 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: