Публікація:
Оптимізація бойової системи в покроковому режимі

dc.contributor.authorДешевих, А. М.
dc.contributor.authorНовіков, Ю. С.
dc.date.accessioned2025-04-26T06:59:58Z
dc.date.available2025-04-26T06:59:58Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis work is devoted to the optimization of a turn-based combat system – a key component in modern strategy and role-playing games. The study provides a comparative analysis of tradІТional fixed algorІТhms and modern adaptive methods implemented on Unreal Engine 5 wІТh the Gameplay AbilІТy System plugin. The proposed modular approach not only enhances computational efficiency and interactivІТy but also offers a scalable framework for future game development. Furthermore, the integration of scalable modules enables seamless incorporation of new functionalІТies, paving the way for continuous advancements in dynamic game design.
dc.identifier.citationДешевих А. М. Оптимізація бойової системи в покроковому режимі / А. М. Дешевих, Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 258-260.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30763
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectбойова система
dc.subjectпокроковий режим
dc.titleОптимізація бойової системи в покроковому режимі
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_258-260.pdf
Розмір:
206.28 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: