Публікація:
Дослідження інструментів та засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування до ігор у жанрі "First-person Shooter

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єктом дослідження є засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування у жанрі «First-person Shooter» Метою роботи є аналіз засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування у жанрі «First-person Shooter». Результатом практики є аналіз літературних джерел, уточнення постановки задачі і збір матеріалу для узагальнення теоретичної частини за темою архітектурних та графічних рішень для 3D-графіки у жанрі «First-person Shooter».

Опис

Ключові слова

oprimization, first-person shooter, zenject, game, architecture pattern

Бібліографічний опис

Гриневич К. В. Дослідження інструментів та засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування до ігор у жанрі "First-person Shooter : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / К. В. Гриневич ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 62 с.

DOI