Публікація: Дослідження інструментів та засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування до ігор у жанрі "First-person Shooter
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єктом дослідження є засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх
та їх застосування у жанрі «First-person Shooter»
Метою роботи є аналіз засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх
та їх застосування у жанрі «First-person Shooter».
Результатом практики є аналіз літературних джерел, уточнення постановки
задачі і збір матеріалу для узагальнення теоретичної частини за темою
архітектурних та графічних рішень для 3D-графіки у жанрі «First-person Shooter».
Опис
Ключові слова
oprimization, first-person shooter, zenject, game, architecture pattern
Бібліографічний опис
Гриневич К. В. Дослідження інструментів та засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування до ігор у жанрі "First-person Shooter : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / К. В. Гриневич ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 62 с.