Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі космічного симуляторра. Алгоритм поломок корабля, балансування, механіки поломок, level design

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок в жанрі космічного симулятора. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, який дозволяє гравцям будувати тактику під час вирішення проблем на космічному кораблі, з акцентом на балансування гри, дизайні рівнів та механіках поломок модулів. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5, Visual Studio 2022, Microsoft Excel, мови програмування Blueprint та C++. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, котрий має три режими – однокористувацький, розділений екран та онлайн кооператив. Гра дозволяє гравцям будувати стратегію для досягнення найкращого результату, розподіляючи ресурси, будуючи маршрути та цілі, а також забезпечуючи баланс гри та ефективний левел-дизайн під час вирішення проблем, що виникають на космічному кораблі, включаючи механіки поломок та їх лагодження

Опис

Ключові слова

левел-дизайн, кооперативний режим

Цитування

Фільчаков Д. О. Ігровий програмний застосунок у жанрі космічного симуляторра. Алгоритм поломок корабля, балансування, механіки поломок, level design : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного / Д. О. Фільчаков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 89 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються