Публікація: Ігровий програмний застосунок у жанрі космічного симуляторра. Алгоритм поломок корабля, балансування, механіки поломок, level design
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок в жанрі космічного симулятора. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку, який дозволяє гравцям будувати тактику під час вирішення проблем на космічному кораблі, з акцентом на балансування гри, дизайні рівнів та механіках поломок модулів. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5, Visual Studio 2022, Microsoft Excel, мови програмування Blueprint та C++. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, котрий має три режими – однокористувацький, розділений екран та онлайн кооператив. Гра дозволяє гравцям будувати стратегію для досягнення найкращого результату, розподіляючи ресурси, будуючи маршрути та цілі, а також забезпечуючи баланс гри та ефективний левел-дизайн під час вирішення проблем, що виникають на космічному кораблі, включаючи механіки поломок та їх лагодження
Опис
Ключові слова
левел-дизайн, кооперативний режим
Цитування
Фільчаков Д. О. Ігровий програмний застосунок у жанрі космічного симуляторра. Алгоритм поломок корабля, балансування, механіки поломок, level design : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного / Д. О. Фільчаков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 89 с.