Публікація:
Удосконалена модель швидкої перемаршрутизації з реалізацією схеми захисту шляху та пропускної здатності в програмно-конфігурованих мережах

dc.contributor.authorЄременко, О. С.
dc.contributor.authorЄвдокименко, М. О.
dc.contributor.authorСлейман, Б.
dc.date.accessioned2020-05-01T18:35:16Z
dc.date.available2020-05-01T18:35:16Z
dc.date.issued2020
dc.description.abstractПредметом дослідження в статті є процеси швидкої перемаршрутизації з реалізацією схеми захисту шляху та пропускної здатності. Мета роботи – вдосконалення моделі швидкої перемаршрутизації з реалізацією схеми захисту шляху та пропускної здатності, яка може бути використана для програмно-конфігурованих мереж. У статті вирішуються наступні завдання: вдосконалення та дослідження математичної моделі швидкої перемаршрутизації з реалізацією схеми захисту шляху та пропускної здатності. Використовуються такі методи: теорія графів, теорія масового обслуговування та методи математичного програмування. Отримано наступні результати: вдосконалено та досліджено математичну модель швидкої перемаршрутизації, яка завдяки введенню додаткових умов дозволяє реалізувати схему захисту шляху 1:n та пропускну здатність у програмно-конфігурованих мережах. Висновки: В рамках запропонованої моделі швидкої перемаршрутизації з реалізацією схеми захисту шляху та пропускної здатності було вирішено завдання розрахунку множини основних і резервних шляхів, що не перетинаються, яке зводилося до розв’язання оптимізаційної задачі цілочисельного лінійного програмування. Перевагою вдосконаленої моделі є можливість реалізації схем захисту 1:1, 1:2,…, 1:n без введення додаткової множини керуючих (маршрутних) змінних, що сприяє зменшенню розмірності оптимізаційної задачі, що розв’язується, та обчислювальної складності її практичної реалізації. Критерій оптимальності маршрутних рішень сприяє формуванню основних і резервних шляхів, що не перетинаються, з максимально високою пропускною здатністю. У цьому випадку шлях з найвищою пропускною здатністю буде відповідати основному шляху, тоді як решта шляхів будуть використовуватися як резервні в порядку зменшення їх пропускної здатності. Загальна кількість обчислених шляхів, що не перетинаються, залежить від обраної схеми надмірності.uk_UA
dc.identifier.citationЄременко О. С. Удосконалена модель швидкої перемаршрутизації з реалізацією схеми захисту шляху та пропускної здатності в програмно-конфігурованих мережах / Єременко О. С., Євдокименко М. О., Слейман Б. // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. 2020. No1(11). С. 163–171. DOI: https://doi.org/10.30837/2522-9818.2020.11.163uk_UA
dc.identifier.issn2524-2296
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/11541
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectпрограмно-конфігурована мережаuk_UA
dc.subjectшвидка перемаршрутизаціяuk_UA
dc.subjectзахист шляхуuk_UA
dc.subjectпропускна здатністьuk_UA
dc.titleУдосконалена модель швидкої перемаршрутизації з реалізацією схеми захисту шляху та пропускної здатності в програмно-конфігурованих мережахuk_UA
dc.title.alternativeУсовершенствованная модель быстрой перемаршрутизации с реализацией схемы защиты пути и пропускной способности в программно-конфигурируемых сетяхuk_UA
dc.title.alternativeAdvanced performance-based fast rerouting model with path protection and its bandwidth in software-defined networkuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
184.pdf
Розмір:
468.28 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: