Публікація:
Штучний інтелект та академічна доброчесність: знаходження балансу

dc.contributor.authorСлісаренко, Р. В.
dc.date.accessioned2024-09-11T18:05:22Z
dc.date.available2024-09-11T18:05:22Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractArtificial Intelligence in Education (AIED) is changing education, impacting everyone involved in teaching and learning. Although AIED applications have improved learning outcomes and experiences, they also raise concerns about academic integrity, particularly regarding plagiarism and learner independence. In this article, we explore the opportunities presented by AIED and the potential challenges related to academic integrity that it raises. We also suggest a collection of ethical principles to provide guidance for informing all stakeholders.
dc.identifier.citationСлісаренко Р. В. Штучний інтелект та академічна доброчесність: знаходження балансу / Р. В. Слісаренко ; наук. керівник к. т. н., доц., Ж. В. Дейнеко // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 6 – С. 950-952.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28700
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectштучний інтелект
dc.subjectакадемічна доброчесність
dc.titleШтучний інтелект та академічна доброчесність: знаходження балансу
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
T6_RiM_2024_950-952.pdf
Розмір:
138.22 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: