Публікація:
Розробка концепції просування кафедри МСТ в соціальних мережах

Завантаження...
Мініатюра зображення

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Наукові проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дана робота представляє обґрунтований опис розвитку кафедри в соціальних мережах. В кваліфікаційній роботі здійснено аналіз сучасного стану розвитку інтернет-реклами в Україні та світі, розглянуто основні етапи проведення рекламної кампанії в соціальних мережах. Проаналізовано основні рекламні майданчики, які використовуються кафедрою МСТ та розроблено концепцію ефективного просування кафедри в соціальних мережах. Відповідно до поставлених задач розроблена технологічна схема проектування та розробки SMM-стратегії; обрано програмне забезпечення; підібрані стилі і дизайни сторінок соціальних мереж і розроблені шаблони оформлення текстових та графічних матеріалів. Створені концепція та дизайн були протестовані шляхом опиту представників цільової аудиторії. Обґрунтовано економічну частину проекту.

Опис

Цитування

Басова С. Ю. Розробка концепції просування кафедри МСТ в соціальних мережах: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / С. Ю. Басова; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 93 с.

Схвалення

Рецензування

Доповнено в

Цитується в