Публікація:
Розробка концепції просування кафедри МСТ в соціальних мережах

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дана робота представляє обґрунтований опис розвитку кафедри в соціальних мережах. В кваліфікаційній роботі здійснено аналіз сучасного стану розвитку інтернет-реклами в Україні та світі, розглянуто основні етапи проведення рекламної кампанії в соціальних мережах. Проаналізовано основні рекламні майданчики, які використовуються кафедрою МСТ та розроблено концепцію ефективного просування кафедри в соціальних мережах. Відповідно до поставлених задач розроблена технологічна схема проектування та розробки SMM-стратегії; обрано програмне забезпечення; підібрані стилі і дизайни сторінок соціальних мереж і розроблені шаблони оформлення текстових та графічних матеріалів. Створені концепція та дизайн були протестовані шляхом опиту представників цільової аудиторії. Обґрунтовано економічну частину проекту.

Опис

Ключові слова

контент, інтернет-реклама

Цитування

Басова С. Ю. Розробка концепції просування кафедри МСТ в соціальних мережах: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / С. Ю. Басова; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 93 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються