Публікація:  Розробка концепції просування кафедри МСТ в соціальних мережах
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Дана робота представляє обґрунтований опис розвитку кафедри в соціальних мережах.  В  кваліфікаційній роботі здійснено аналіз сучасного стану розвитку інтернет-реклами в Україні та світі, розглянуто основні етапи проведення рекламної кампанії в соціальних мережах.   Проаналізовано основні рекламні майданчики, які використовуються кафедрою МСТ та розроблено концепцію ефективного просування кафедри в соціальних мережах.  Відповідно до поставлених задач  розроблена технологічна схема проектування  та розробки  SMM-стратегії; обрано програмне забезпечення; підібрані стилі і дизайни сторінок соціальних мереж і розроблені шаблони оформлення текстових та графічних матеріалів. Створені концепція та дизайн були протестовані шляхом опиту представників цільової аудиторії. Обґрунтовано економічну частину проекту.
Опис
Ключові слова
Цитування
Басова С. Ю. Розробка концепції просування кафедри МСТ в соціальних мережах: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / С. Ю. Басова; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 93 с.