Публікація: Розробка системи обробки природної мови в інтерактивних діалогах та сюжетах комп'ютерних ігор на основі нейронних мереж
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об'єктом розробки є процес генерації інтерактивних сюжетів та діалогів за допомогою нейронних мереж. Предмет розробки – інформаційні технології та програмні методи для створення нейронної мережі з метою генерування інтерактивних сюжетів. Мета роботи – розробка нейронної мережі для генерації інтерактивних сюжетів та діалогів. Методи розробки – метод аналізу літератури, огляд реалізованих систем з підтримкою NLP та нейронних мереж у відеоіграх, метод аналізу нормативно правової документації та етнічних норм, методи оцінювання ефективності та методи оптимізації та вдосконалення. В результаті роботи проаналізовано предметну область, обрано архітектуру моделі нейронної мережі, розроблено та навчено нейронну мережу з використанням бібліотеки Hugging Face та хмарних технологій, оптимізовано за обраними та обґрунтованими критеріями, порівняно ефективність та зроблені висновки. Ця робота пов’язана з тезами на тему «розробка системи обробки природної мови в інтерактивних діалогах та сюжетах комп'ютерних ігор на основі нейронних мереж» [1]. Галузь застосування – використання у ігровій індустрії для генерації інтерактивних сюжетів та діалогів
Опис
Ключові слова
нейронна мережа, інтерактивний сюжет, генерація тексту, обробка природної мови
Бібліографічний опис
Ігошин Д. В. Розробка системи обробки природної мови в інтерактивних діалогах та сюжетах комп'ютерних ігор на основі нейронних мереж : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. В. Ігошин ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 133 с.