Публікація:
Розробка системи обробки природної мови в інтерактивних діалогах та сюжетах комп'ютерних ігор на основі нейронних мереж

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об'єктом розробки є процес генерації інтерактивних сюжетів та діалогів за допомогою нейронних мереж. Предмет розробки – інформаційні технології та програмні методи для створення нейронної мережі з метою генерування інтерактивних сюжетів. Мета роботи – розробка нейронної мережі для генерації інтерактивних сюжетів та діалогів. Методи розробки – метод аналізу літератури, огляд реалізованих систем з підтримкою NLP та нейронних мереж у відеоіграх, метод аналізу нормативно правової документації та етнічних норм, методи оцінювання ефективності та методи оптимізації та вдосконалення. В результаті роботи проаналізовано предметну область, обрано архітектуру моделі нейронної мережі, розроблено та навчено нейронну мережу з використанням бібліотеки Hugging Face та хмарних технологій, оптимізовано за обраними та обґрунтованими критеріями, порівняно ефективність та зроблені висновки. Ця робота пов’язана з тезами на тему «розробка системи обробки природної мови в інтерактивних діалогах та сюжетах комп'ютерних ігор на основі нейронних мереж» [1]. Галузь застосування – використання у ігровій індустрії для генерації інтерактивних сюжетів та діалогів

Опис

Ключові слова

нейронна мережа, інтерактивний сюжет, генерація тексту, обробка природної мови

Бібліографічний опис

Ігошин Д. В. Розробка системи обробки природної мови в інтерактивних діалогах та сюжетах комп'ютерних ігор на основі нейронних мереж : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. В. Ігошин ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 133 с.

DOI