Публікація: Розробка рекламної продукції для кафедри МСТ
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Тема кваліфікаційної роботи – розробка комплекту рекламної продукції для кафедри МСТ. Мета роботи – розробка комплекту рекламної продукції спеціальності «186 Видавництво та поліграфія» для кафедри МСТ. У кваліфікаційній роботі було проведено аналіз аналогів існуючої рекламної продукції за темою кваліфікаційної роботи. Визначено мету та ідею створення рекламної продукції, розроблено оригінал-макети рекламної продукції, а саме буклету, флаєра, візитки та бейджа. Визначено цільову аудиторію рекламної продукції, підібрано кольорову гаму та шрифтові рішення, обрано формати рекламних видань. Результатом виконання кваліфікаційної роботи стали розроблені оригінал-макети рекламної продукції спеціальності «186 Видавництво та поліграфія» для кафедри МСТ.
Опис
Ключові слова
рекламна продукція, рекламна кампанія, абітурієнт, буклет, флаєр, візитка, бейдж, логотип, ілюстрація
Цитування
Канінець А. А. Розробка рекламної продукції для кафедри МСТ : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. А. Канінець ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 64 с.