Публікація:
Брендинг як засіб забезпечення конкурентних переваг підприємства

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorКогтєва, В. О.
dc.date.accessioned2019-02-20T12:00:57Z
dc.date.available2019-02-20T12:00:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationСоколова Л. В. Брендинг як засіб забезпечення конкурентних переваг підприємства / Соколова Л. В., В. О. Когтєва // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXV міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2017, 17-19 травня 2017р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є. І. – Харків : НТУ «ХПІ». – С. 188.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2222-2944
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7876
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ «ХПІ»uk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleБрендинг як засіб забезпечення конкурентних переваг підприємстваuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Sokolova_188.pdf
Розмір:
646.37 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: