Публікація:
Ігровий програмний застосунок в жанрі Shoot'em-up. Механіки головного героя, UI, анімація, реалізація та модифікація зброї

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом роботи є розробка системи бою з боку гравця та реалізація можливостей взаємодії гравця із його віртуальним персонажем, для ігрового програмного застосунку у жанрі shoot`em up. Реалізація STFCW (з англ. програмний інструмент для створення зброї) – інструменту для створення різноманітних екземплярів зброї. Метою розробки є планування та програмна реалізація системи для взаємодії гравця із його персонажем, бойових функцій персонажу. А також зручної системи для швидкого створення, та введення зброї у гру Методи рішення – використання ігрового рушія Unity3D та мови програмування C# для реалізації системи бою гравця та для розробки системи створення зброї. IDE Rider для більш швидкого та якісного написання програмного коду. Adobe Illustrator для створення візуальних елементів користувацького інтерфейсу. У результаті роботи сплановано та програмно реалізовано систему для швидкого створення зброї гравця. Створено набір екземплярів різної зброї гравця для бойової системи. Розроблено власну систему бою гравця, ґрунтуючись на аналізі систем бою у схожих проектах.

Опис

Ключові слова

віртуальний персонаж, ігровий програмний застосунок, взаємодія гравця із його віртуальним персонажем

Цитування

Хом'яков К. І. Ігровий програмний застосунок в жанрі Shoot'em-up. Механіки головного героя, UI, анімація, реалізація та модифікація зброї : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного / К. І. Хом'яков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 93 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються