Публікація: Ігровий програмний застосунок в жанрі Shoot'em-up. Механіки головного героя, UI, анімація, реалізація та модифікація зброї
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єктом роботи є розробка системи бою з боку гравця та реалізація можливостей взаємодії гравця із його віртуальним персонажем, для ігрового програмного застосунку у жанрі shoot`em up. Реалізація STFCW (з англ. програмний інструмент для створення зброї) – інструменту для створення різноманітних екземплярів зброї. Метою розробки є планування та програмна реалізація системи для взаємодії гравця із його персонажем, бойових функцій персонажу. А також зручної системи для швидкого створення, та введення зброї у гру Методи рішення – використання ігрового рушія Unity3D та мови програмування C# для реалізації системи бою гравця та для розробки системи створення зброї. IDE Rider для більш швидкого та якісного написання програмного коду. Adobe Illustrator для створення візуальних елементів користувацького інтерфейсу. У результаті роботи сплановано та програмно реалізовано систему для швидкого створення зброї гравця. Створено набір екземплярів різної зброї гравця для бойової системи. Розроблено власну систему бою гравця, ґрунтуючись на аналізі систем бою у схожих проектах.
Опис
Ключові слова
віртуальний персонаж, ігровий програмний застосунок, взаємодія гравця із його віртуальним персонажем
Цитування
Хом'яков К. І. Ігровий програмний застосунок в жанрі Shoot'em-up. Механіки головного героя, UI, анімація, реалізація та модифікація зброї : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного / К. І. Хом'яков ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 93 с.