Публікація: Розробка компонентів системи управління взаємовідносинами з клієнтами крамниці квітів
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ФОП Петров В.В.
Анотація
Метою доповіді є визначення компонентів CRM-системи та особливостей їхньої розробки для конкретної предметної галузі (продажі квітів). Зокрема, реалізація алгоритму k-середніх, що застосується в аналітичному модулі (компоненті), для кластеризації даних клієнтів з метою врахування особливостей їхньої взаємодії з CRM-системою.
Опис
Ключові слова
CRM-система, крамниця квітів
Бібліографічний опис
Дмитренко А. О. Розробка компонентів системи управління взаємовідносинами з клієнтами крамниці квітів / А. О. Дмитренко, А. І. Коваленко // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 60.