Публікація:
Розробка компонентів системи управління взаємовідносинами з клієнтами крамниці квітів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ФОП Петров В.В.

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Метою доповіді є визначення компонентів CRM-системи та особливостей їхньої розробки для конкретної предметної галузі (продажі квітів). Зокрема, реалізація алгоритму k-середніх, що застосується в аналітичному модулі (компоненті), для кластеризації даних клієнтів з метою врахування особливостей їхньої взаємодії з CRM-системою.

Опис

Ключові слова

CRM-система, крамниця квітів

Бібліографічний опис

Дмитренко А. О. Розробка компонентів системи управління взаємовідносинами з клієнтами крамниці квітів / А. О. Дмитренко, А. І. Коваленко // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 60.

DOI