Публікація:
Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства

dc.contributor.authorВерясова, Г. М.
dc.date.accessioned2018-10-17T08:55:24Z
dc.date.available2018-10-17T08:55:24Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractСтановлення і розвиток ринкових відносин в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі.uk_UA
dc.identifier.citationВерясова Г.М. Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г.М. Верясова : Збірник тез всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних умовах : наукові здобутки молоді», 21-22 березня 2013 р. – Харків : КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ, 2013. – С. 139.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7040
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХТЕІ КНТЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Верясова_тези_2013_ХТЕІ КНТУ-1-3.pdf
Розмір:
573.6 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: