Публікація:
Особливості вибору фірмових кольорів для магазину оптики

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У роботі досліджено вибір фірмових кольорів для магазинів оптики з метою максимізації впливу на споживачів та підвищення унікальності бренду. Розглянуто психологічні, культурно-соціальні та зорові аспекти вибору кольорів. Надано рекомендації що до використання жовтого та сірого кольорів як фірмових, бо це сприяє позитивним емоціям та асоціаціям серед відвідувачів.

Опис

Ключові слова

магазин оптики, вибір фірмових кольорів

Бібліографічний опис

Трунова Т. О. Особливості вибору фірмових кольорів для магазину оптики / Т. О. Трунова, В. А. Магденко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 164-165.

DOI