Публікація: Особливості вибору фірмових кольорів для магазину оптики
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
У роботі досліджено вибір фірмових кольорів для магазинів оптики з метою максимізації впливу на споживачів та підвищення унікальності бренду. Розглянуто психологічні, культурно-соціальні та зорові аспекти вибору кольорів. Надано рекомендації що до використання жовтого та сірого кольорів як фірмових, бо це сприяє позитивним емоціям та асоціаціям серед відвідувачів.
Опис
Ключові слова
магазин оптики, вибір фірмових кольорів
Бібліографічний опис
Трунова Т. О. Особливості вибору фірмових кольорів для магазину оптики / Т. О. Трунова, В. А. Магденко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару ІX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-28 травня 2024 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – Т. 2. – C. 164-165.