Публікація:
Дослідження та адаптація методів побудови рекомендацій для нових користувачів при проектуванні e-commerce систем

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єктом дослідження в рамках магістерської атестаційної роботи є процес побудови рекомендацій для нових користувачів систем e-commerce. Предметом дослідження являються гібридні методи побудови рекомендацій для нових користувачів. Метою даної роботи є дослідження методів гібридних методів побудови рекомендацій у процесах продажів в системі e-commerce. Актуальність роботи пов'язана з тим, що існуючі гібридні методи коллаборативної фільтрації враховують окремо характеристики споживача або характеристики предметної області. Проте на практиці необхідно формувати рекомендації з врахуванням змін інтересів користувачів різних демографічних груп. В роботі удосконалено гібридний метод побудови рекомендацій, що використовує каскадну стратегію, шляхом додаткового відбору актуальних даних про продажі. Сфера застосування методу – рекомендаційна підсистема системи e commerce.

Опис

Ключові слова

рекомендаційна система, електронна комерція, колаборативна фільтрація, гібридна стратегія

Бібліографічний опис

Удовідченко Я. О. Дослідження та адаптація методів побудови рекомендацій для нових користувачів при проектуванні e-commerce систем : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Я. О. Удовідченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 85 с.

DOI