Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Бойова система та NPC

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт розробки – окремі механіки загального ігрового застосунку у жанрі детективного симулятору, а саме бойова система та NPC. Мета розробки – створення повноцінної бойової механіки та NPC для ігрового застосунку у жанрі детективного симулятору. Метод рішення – рушій Unreal Engine 5, мова програмування C++, середа розробки Microsoft Visual studio 2022. У результаті розробки створена робоча та протестована бойова система та NPC, як частини ігрового програмного застосунку у жанрі детективного симулятору.

Опис

Ключові слова

бойова система, ігровий програмний застосунок, NPC, Blueprints, Unreal Engine 5

Бібліографічний опис

Карасьов М. А. Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Бойова система та NPC : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. А. Карасьов; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. – 100с.

DOI