Публікація: Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Бойова система та NPC
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт розробки – окремі механіки загального ігрового застосунку у жанрі детективного симулятору, а саме бойова система та NPC. Мета розробки – створення повноцінної бойової механіки та NPC для ігрового застосунку у жанрі детективного симулятору. Метод рішення – рушій Unreal Engine 5, мова програмування C++, середа
розробки Microsoft Visual studio 2022. У результаті розробки створена робоча та протестована бойова система та NPC, як частини ігрового програмного застосунку у жанрі детективного симулятору.
Опис
Ключові слова
бойова система, ігровий програмний застосунок, NPC, Blueprints, Unreal Engine 5
Бібліографічний опис
Карасьов М. А. Ігровий програмний застосунок у жанрі детективний сімулятор. Бойова система та NPC : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / М. А. Карасьов; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. – 100с.