Публікація: До питання вибору ефективних маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у машинобудуванні
Завантаження...
Дата
2014
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Маркетинг і менеджмент інновацій
Анотація
In the article the actuality of marketing of innovations problem investigation as a means of engineering enterprises competitiveness increase is substantiated. The analysis of existing scientific and methodical approaches to the estimation of marketing innovative and investment projects in the industrial goods production sphere was made. The methodology of optimal variant project choice considering the influence of investment risks and inflation was proposed. У роботі обґрунтовано актуальність дослідження проблеми маркетингу інновацій як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємств машинобудування. Проведено аналіз існуючих науково-методичних підходів до оцінки ефективності маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у сфері виробництва промислових товарів. Запропоновано методику вибору оптимального варіанта проекту з урахуванням впливу інвестиційних ризиків та інфляції.
Опис
Ключові слова
investments, marketing, enterprise, project
Бібліографічний опис
Sokolova L. V. To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry / G. M. Veriasova, L. V. Sokolova, O. Y. Sokolov // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – № 4. – С. 30–38.